Baptisten Gemeente Heemskerk

Wees Welkom Kijk Gerust Rond

Welkom in onze gemeente. In onze gemeente gebeurt van alles. Voor jong en oud, dichtbij en ver weg, serieus en wat luchtiger, op zondag en vooral doordeweeks.

Want waar twee of drie vergaderd zijn in mijn naam,
daar ben Ik in het midden van hen.

Onze Gemeente

Wees Welkom!

We geven op verschillende manieren een praktische invulling aan wat we lezen in de bijbel.

Dat doen we graag samen met anderen. Met jou of met u. Goed dat je onze site gevonden hebt, dan kunnen we je wat meer vertellen.

En wie weet zien of spreken we elkaar binnenkort. Je bent welkom in onze dienst!

Waar?

Hoelaat?

Elke Zondag Een Nieuwe Kerkdienst!

Blijf op de hoogte via onze socials!

Nieuwschierig?

Hieronder vindt u een voorbeeld van hoe een van onze kerkdiensten eruit ziet! Gebruik de play-button om de video te starten

Wie zijn Wij?

De mensen in onze kerk vormen een wonderlijke mengelmoes. Leeftijden en leefstijlen verschillen nogal. Wat ons samenbindt, is het geloof in God en de wens om dat geloof praktisch in te vullen, elke dag.

We komen iedere zondag bij elkaar om samen het geloof in God te vieren. En al doende proberen we te begrijpen wat dat betekent. We bidden en lezen in de bijbel. We zingen en laten ons inspireren. We hebben een lijst van voorgangers uit het hele land die afwisselend bij ons de overdenking verzorgen. Als we zingen worden we begeleid door een muziekgroep.

Tijdens de diensten op zondagmorgen is er een kinderprogramma in de bijzalen. Voor de allerkleinsten is er babyoppas, voor de kinderen is er zondagschool. Wij zien de kinderen als de volgende generatie en willen hen de inspirerende verhalen uit de Bijbel op hun eigen niveau aanbieden. Een enthousiast team kinderwerkers staat iedere zondag voor hen klaar. Naast hun eigen samenkomst wordt er ook altijd een kindermoment in de zondagse dienst ingezet. Het kindermoment verbindt de volwassenen met de kinderen.

OUR SERVICES

Onze Activiteiten

Onderstaand vindt u meer informatie over onze (jeugd)activiteiten, agenda & contactmogelijkheden

Agenda

Bekijk de agenda en ontdek welke activiteiten en diensten er op de planning staan.

Jeugd

De gemeente doet veel voor én met de jeugd om Jezus te leren kennen. Ontdek onze jeugdactiviteiten

Contact

Heeft u vragen of wilt u graag iemand spreken van de gemeenschap? Neem gerust contact met ons op.

Meer weten?

Gebruik onderstaande knop, hier vind u informatie over onze geemenschap, het geloof, baptisten & meer!

OUR BLOG

secr@baptistengemeenteheemskerk.nl