Voor de Jeugd

In onze en andere baptistengemeenten is het kinder/jeugdwerk een belangrijk onderdeel.
We ondersteunen elkaar bij opvoedkundige vragen en proberen samen te laten zien dat geloven een goed fundament is om je leven te leiden.

In elke dienst is een kindermoment waar ook de ouderen van kunnen genieten en een kinderlied.
Na het lied gaan de kinderen naar de crèche (babyoppas) of zondagsschool.
Het kinderwerk verbindt de generaties met elkaar
Voor de wat oudere kinderen/tieners is er om de week een eigen samenzijn tijdens de dienst.
Wij zien de kinderen als de volgende generatie en bieden met een enthousiast kinderteam de inspirerende Bijbelverhalen op hun eigen niveau.

Samen met andere plaatselijke gemeenten vindt in de grote vakantie Impact plaats (vroeger Sonrise). Meestal in de eerste week van de grote vakantie kunnen kinderen (en ouders), spelactiviteiten al naar gelang het weer binnen of buiten doen. Op deze manier worden de kinderen op toegankelijke wijze geconfronteerd met het evangelie.
Er wordt geknutseld, een barbecue gehouden en muziek gemaakt.
Door de activiteiten wordt aan het geloof handen en voeten gegeven.

Foto’s vindt u hier!

Meer weten?

Gebruik onderstaande knop om contact met ons op te nemen!

Baptisten Gemeente 2023

Informatie ANBI Gegevens